Страници

21 септември, 2009

НАП пусна електронен портал за анкетиране на клиенти

Клиентите на Националната агенция за приходите могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на www.nap.bg. В интернет страницата на приходната администрация е публикувана анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с НАП. Анкетата ще бъде изпратена по имейл на всички клиенти на агенцията, които са се абонирали за новините от сайта й – www.nap.bg.

Сега в интернет страницата за анкетиране клиентите на приходната администрация могат да дадат мнение за това дали получаваната от сайта информация е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.

Обобщените резултати от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа, тъй като мнението на клиентите е важно за НАП.

Красимира Александрова