Страници

20 март, 2011

Сайтът на НАП вече е достъпен и за незрящи

Сайтът на Националната агенция за приходите може да се ползва и от хора с нарушено зрение. Новият софтуер преобразува съобщенията, публикувани в www.nap.bg, в текст, който се „чете на глас” от специализирани браузъри и програми за незрящи. По този начин хората с нарушено зрение могат да ползват голяма част от данните и информацията, публикувани в интернет страницата на агенцията.

Едновременно с проекта за изработване на функционалност за хора с нарушено зрение са направени и редица подобрения на съществуващия сайт на приходната администрация. Сменена е технологията, на която е написана интернет страницата, което ще улесни допълнително достъпа на клиентите до информацията на сайта. Направени са подобрения и във функционалните менюта.

Интернет потребителите вече ще могат да се абонират за т. нар. RSS – емисия новини (от английски: Really Simple Syndication). Тази технология ще позволи на клиентите на НАП да получават новините в момента, в който се публикуват. Досега клиентите получаваха абонамента чрез е-поща на следващия ден след публикацията на новината.

Значително подобрение има и в търсещия апарат на www.nap.bg.

04 март, 2011

50 000 посещения по-малко в офисите на НАП

Почти 50 000 посещения на граждани и представители на фирми са спестени от Информационния център на Националната агенция за приходите за първите 2 месеца на т. г. От началото на годината до 28 февруари чрез 0700 18 700 колцентърът е обслужил 44 755 обаждания. Освен това служителите на Информационния център са отговорили на над 4000 въпроса, постъпили на електронния адрес за въпроси – infocenter@nra.bg. Според официалната статистика на колцентъра са обслужени над 95% от всички обаждания, насочени към центъра в рамките на работното му време. Средната продължителност на 1 телефонен разговор е била 4 мин., а над 90% от обадилите се са останали доволни от получената информация.

Най-честите въпроси, чиито отговори