Почти 5000 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през последния месец на миналата година.
Около 1700 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. Над 900 клиенти са посетили териториалната агенция заради въпроси, свързани със
здравно-осигурителния статус. Повече от 300 са го направили във връзка с необходимост от издаване на документ, а 50 – за получаване на формуляри. За 210 клиенти причината е била регистрация или дерегистрация на касов апарат и за също толкова – регистрация и промени в регистрацията. Само 100 клиенти са посетили офиса на НАП, за да получат информация.
Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
Средното време за изчакване на клиент през декември е било 6 мин., а за обслужване – 9.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар