Страници

17 януари, 2013

Все повече клиенти на Овергаз използват услугата „Самоотчет”

Овергаз
Все повече клиенти на Овергаз използват услугата „Самоотчет”, чрез която битовите абонати на компанията в цялата страна могат сами да отчитат месечното си потребление на синьо гориво. Данните от газовите си разходомери те могат да подават на националния информационен телефон на дружеството - 0700 11 110, на електронния адрес gas@overgas.bg или да ги нанасят сами в специалния модул на интернет страницата на фирмата.

90 газифицирани домакинства, клиенти на Овергаз, сами попълниха онлайн информацията за потреблението си само два дни, след като
услугата „Самоотчет” стана факт в края на 2009 година. До момента, три години по-късно, това число продължава да расте, като все повече консуматори на синьото гориво за бита се възползват от практичното и ефективно решение.

Всички над 50 хиляди битови абонати на Овергаз могат да се възползват от възможността за редовно самоотчитане, като попълнят допълнително споразумение, с което дават съгласието си компанията да издава месечни фактури с декларираните от тях показания за потребено количество природен газ. Това могат да направят в най-близкия за тях клиентски център на газовото дружество.

Нужно е домакинствата да извършват самоотчетите си по един от трите начина, изброени по-горе, на всяко първо число от месеца, следващ този на доставката. В случай, че срокът не бъде спазен, компанията издава фактура на база количествата потребен природен газ за същия месец на предходната година. Ако битовият клиент е нов в мрежата на Овергаз, то фактурирането се основава на прогнозна консумация, която потребителят сам заявява в допълнителното споразумение.

До момента злоупотреби с услугата „Самоотчет” не са засичани, а абонатите строго спазват всички срокове. Все пак дружеството запазва правото си да извършва проверка на показанията за месечно потребление на домакинствата по определен график, както и при промяна в цената на синьото гориво.

Няма коментари: